26-28 aug
Publicerat den

Har varit hemma nån timma nu, men lagom när Jag kom hem så följde Jag med pappa till vätterrehab men det var inte så jätte kul :P Ne nu ska ni få veta vad som hände i helgen och några bilder. I fredas gjorde vi inte så mycket men i går så cyklade vi dressin, det var jätte kul men det blev en krock, Jag såg den inte och det gick ganska bra dom fick mest blåmärken och ont lite här och var fast My skrapada upp benet så hon hade svårt att gå men men alla mår ju bra så det är ju bra :) Idag har vi varit på boda borg :) Jätte kul var det och vi klarade 12 banor, Jag körde SPÖKHUSET så stolt haha, men Jag tycker faktiskt att den är lite läskig... En sak till vi bodde på ett gammalt psykhem som för 10 år sen gjordes om till ett vandrarhem..... läskigt haha.


Från fönstret i vårat rum :)


Jessica


Elise, David och David


Kristian och David


My och Elise


David, David och David


Snygg svamp Jag hittade :P


Picasson statyn och Olle





Jessica ♥

sv; gaalet du det var på lägret ! :D <3



URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?