Hemma från fisket :)
Publicerat den

Nu har Jag duschat och fräscht till mig lite och ätit lite av den fisk vi fått :) Det var så här vi satte i fyra fiskespön men vi fick inge fisk så vi hade kottkrig haha, det var as roligt :P Men till slut tapade vi tålamodet så då började vi packa ihop och gissa...  Vi fick napp :) Och gissa vems spö det va... Jo det var MITT. Så Jag fick en fisk till slut :) Gustav trodde att den vägde 2,5 kilo. Har typ precis ätit den och den var god men den är godast när man steker den ute i skogen och morfar kryddar den :) Haha kanske inte så kul att veta allt Jag har skrivit men aa sla lägga upp lite bilder och det är lite roligare kanske.


















När man har det tråkigt och har en kamera så kan det bli så här :P HAHAHAHA




Vi gjorde pinnbröd. Gustav hade gjort degen igår så det var bara att grilla den :) Det
var jätte gott, med lite smör också :P


Min fisk :D Syns inte så jätte bra...


Så här såg den ut :D Super lyklig Jag är :D Den är faktiskt ganska stor :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?