Hemma! :)
Publicerat den

Nu har Jag kommit hem :) Vi har haft det jätte och men också jätte jobbigt ibland :P Vi har cyklat typ 4,5 mil allt som allt, vi har tränat typ 6 timma, badat och gått morgon promenader :) Det är kul med såna här läger men samtidigt så är det jobbigt men det vet man ju att det blir eftersom det är ett träningsläger :P Ja Jag vet inte vad Jag ska skriva mer. Men Jag har inte tat så mycket bilder som Jag trodde det skulle bli men men, det var ju ett trängsläger så man kan inte räkna med att det blir så mycket bilder. Jo, en sak till Amanda (Kvarnis) fyller idag så grattis till henne :)












Vi hade ankor på besök...


Och Annie försökte bli kompis med dom :P




Det fanns en jätte stor sten som vi simmade ut till, och massa stenar lite överallt det
var lite läskigt att hoppa från bryggan för man visste inte vart det fanns stenar.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?