Home
Publicerat den

Nu är Jag hemma, vi fick ihop ganska mycket :) När vi hade plockat färdigt så åkte vi hem till Kina och morfar och så gjorde vi svampstuvning på macka. Det blev jätte gott faktiskt :) Nu ska Jag gå ner och duscha sen ska Jag packa till i morron och välja kläder :) Hade tänkt ha en sak men det skulle tydligen regna så nu måste Jag hitta på nåt annat. I morron kväll ska vi på läger med klassen, vi ska bara åka till Talluden så det är inte så långt. Men vi har match i morron också men vi får inte åka på den för Linda så lite sur man är, för vi skulle ju bara ha kommit några timmar senare och det är ju på vår fritid men men vi får väl prata med henne i morron också och hoppas att hon kan ändra sig men det tror Jag inte hon gör. Här kommer i alla fall lite bilder från idag :)




Fy, asså den var JÄTTE äcklig...











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?