Igår, i morse och nu :)
Publicerat den

Nu är Jag hemma, fast Jag har varit hemma sen typ halv ett men sen vid två gick Jag med Diana till vårdcentralen och sen följde hon med mig hem och nu har vi nys varit vid haga och badat fötterna :) Men nu haar hon åkt hem. Tänkte berätta lite om helgen :) Igår så gjorde vi inte så mycket typ spelade fotboll, badade, spelade spel, och pratade :) Killarna blev jätte snälla när man är med dom såhär men i skolan är dom inte direkt det. Men idag städade vi våra rum, Elli, Jag och Diana  paddlade kanot det var jätte kul för vi paddlade in i vaset och ut igen och sen med fart in :P Haha det varr faktiskt kul. Sen gjorde vi inte så mycket mer vi grillade hamburgare och så, aa ssen åkte vi hem :) Men det finnas massa ditaljer men det får ni inte veta :)



























NAMN
 

MAIL


URL





Spara?