Läs, träffa Annie och sen gå till Diana :)
Publicerat den

Nu ska Jag lägga mig i soffan och läsa. Vet inte vadd det har flugit i mig men Jag läser typ hela tiden nu :P Sen vid två ska Jag träffa Annie vid ICA och då ska vi köpa lite godis till ikväll för det ska vara tjejkväll hemma hos Diana :) Det ska bli kul. Föra tjejkvällen i vet då kunde ju inte så många men ikväll blir vi sex stycken, nästan alla som vi brukar vara :) När Annie och Jag har handlat godis ska vi gå hem till mig och en hem till Annie och göra oss i ordning och sen ska vi gå till Diana :P Vi ska gå med en madrass kommer gå åt skogen, men men Annie kommer säkert garva ihjäl sig när vi ska gå det gör hon jämt när Jag gör nåt konstigt :P Schyst hon är :) Nä nu ska Jag läsa, ha det så gött :)


Lite snygg man är :P






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?