Seg typ JA...
Publicerat den

Har varit vaken en stund nu har typ kollat på tv gött :) Känner mig ganska seg och Jag har ingen anning om vad Jag ska göra idag. Tänkte scrapa men har inga bilder typ så måste framkalla några först, har kollat massa bloggar men det var typ inga som hade skrivit nåt så det gick ganska fort att kolla. Ni kan gärna rekomendera några bloggar om ni vill :) Skulle va kul att kolla några fler :) Ja, Jag har ju inte direkt några filmer att kolla på heller att kolla på :( Några filmtips??? Ne det får väl bli att kolla på Paradise Hotel och sen läsa lite också :) Matchen vi spela igår gick inte så jätte bra vi förlorade med 4-1 :( Men det regnade nåt otroligt så det var dy blött på plan och bollen vart jätte hal och tung men det är lite kul att spela på blöt plan men inte om det är match :P Ne nu ska Jag sluta skiva känner att det inte ör nåt intresant längre :) Hej då så länge...







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?