Jävla blogg!!
Publicerat den

Jag har försökt att blogga hela dagen idag, via min mobil. Men det funkar verkligen inte. Jag har tagit bilder med min mobil idag så då tänkte jag blogga via mobilen men den har verkligen vägrat så jag har typ damp på att det inte funkar, så jag fick ladda in alla bilder på datorn osv. Men nu släpper vi det, jag tänkte bara skriva lite fort vad jag har gjort idag :) När mamma kom hem så åkte vi ner på stan för Mathilda skulle vara med på luciatåget, så då passade mamma och jag på att handla lite :) Jag köpte mig en kavaj, bild finns nedan, sen lite julklappar och så :) Sen har jag varit nere på stan med pappa och kollade på luciatåget. Det som är lite sämst är ju att man kommer ner två min senare är luciatåget över och då är det bara att gå hem men men man hinner ju i alla fall inte börja frysa så mycket :P







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?