Riktigt skön dag idag :)
Publicerat den

Dagen började med två uppträdande inför hela skolan med lucia saken :) sen hade vi rast från typ tio till tjugo i ett :) så då satt Diana och jag i matsalen typ en timma för att kolla på när några spelade där :) sen hade vi matte i åttio min för vi skulle göra nåt gammalt nationellt matteprov för att få känna hur det skulle kännas. Och det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gör fast jag vet ju inte än ifall jag hade många rätt eller inte men det får vi se :) sen på svenskan fick bi reda på vad vi fick på nationella provet i läsförståelse(stavning) och jag fick vg så dagen har varit riktigt bra. Men nu ska jag sitta och plugga i några timma för i morron har jag två prov att se framemot :) men ha det så gött så höra vi :)
Bild på Moa och mig från Julavslutningen föra veckan :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?