Tjo tjo :)
Publicerat den

Ska snart sova tror jag :) kom typ nys hem från innebandynatten saken :) vi VANN vår första match på alla åren vi har gått på sjöängen, okej vi har gått där typ 2 1/2 år men ändå. Snacka om glada vi blev. Men det räckte inte till en finalplats men glada blev vi :D turen var ju inte på våran sida direkt utan vi förlorade hela skitten och vet vad vi förlorade i???? Jo straffar (det var tre lag vi spelade emot) :( men jag var ju inte me men jag har spelat inte typ alla matcher som tjejerna och killarna spelade och dom kommer nog komma upp på bloggen i morron :) juste killarna också, dom var jätte duktiga. Dom kom trea av fyra lag men dom var jätte duktiga ändå :) jag tycker så synd om Jacob, han ville så gärna spela ute för han har varit målvakt alla andra åren. Men killarna hade ingen annan målvakt så han fick ju vara det ändå :( men Reza i våran klass var så himla snäll så han stod två av matcherna :) ja jag tror det var allt, jo en sak till Diana och jag var jätte duktiga på att heja på våran klass fast vi är typ lite halv sjuka :) men vi höres :)
Det är våran tröja som är på bild :) på magen står det try to beat the losers :P







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?