17/7-21/7
Publicerat den

Nu har jag varit vaken en stund. Tänkte berätta vad vi gjort under veckan.

Sön:När vi kom fram så packade vi upp och tog det lungt  vi gick en sväng på campingen och så. Det tog ca 4 timmar att åka ditt.

Mån: Då gick vi ner till havet för att fiska krabbor men det gick inge bra den enda krabban vi hittade var en död och den hittade jag :P Vi tog tuffetåget på eftermiddan in till hamnen och där köpte vi glass och lite så. Vi badade i campingens pool men den poolen är jätte tråkig och så var det så mycket folk. Ni kan också se videoklippet som Annie och Jag gjorde :D

Tis: Då badade Annie och Jag i havet på morgonen och det var jätte höga vågor vi hade jätte kul i vågorna :D och sen vi lunch åtkte Jag, Annie, Anette, Martina och Emma till Ullared :D Hittade inte så jätte mycket men blev en hel del :D

Ons: Idag var Annie, Jag, Emma och Martina med på vattengympa kl. 9 på morgonen haha gick faktiskt ganska bra bara det att när vi skulle flyta på rygg och göra övningar då sjönk jag som en gråsten. Sen var vi till havet en stund Annie och Jag badade aldrig för det var mycket kallare där än på det andra stället. Annie, Jag, Anette, Emma och Martina åkte in till stan en sväng på eftermiddan för dom skulle ha mat till kvällen, Annie och Jag spelade minigolf på kvällen och sen när vi kom hem gick vi ner till havet men jag fick så himmla ont i magen så jag fick gå hem och då spyde jag jätte mycket och hade jätte ont i magen hela kvällen, jävla skitt att det skulle hända sista dagen men men, jag tror att jag fick i mig nåt konstigt när Annie och Jag bade i havet att det var därför jag spyde. 

Tor: Kunde typ inte sova nånting under natten så var ganska trött när jag vaknade. När vi hade packat in allt i bilen så åkte Jag, Annie och hennes familj till Ullared me jag kunde inte följa med in pga att jag hade så ont i magen men  jag somnade i bilen en stund och det var jätte skönt.

Det var så skönt att komma hem sen. Blogga inget igår för jag var så himla trött. Lägger upp bilder från veckan ikväll och på det jag köpte på Ullared.


Första bilden jag la in på min blogg :P







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?