Igår & Idag :D
Publicerat den

Nu har jag precis ätit och duschat :D När jag kom hem från haga så packade jag och så sen möte jag Manda vid ica och sen var vi hos henne en stunde sen gick vi hem till Stina och snakca om att Manda och jag kämpade våra väskor var jätte tunga :P Hos Stina så scrapade vi och badade vi somnade typ tre halv fyra. När vi hade vaknat så åkte vi hem och sen kom Stina, Diana och Manda hem till mig och vi åkte sen ner till haga och solade, badade och grillade hamburgare :D Vi hade lite problem med att få igång grillen eftersom det blåste så jävla mycket så det slutade med att vi gjorde upp en lite brasa på grillen av små ris. Så tillslut fick vi våra hamburgare :D När jag sen kom hem så gick Annie och jag ut och gick :D Det var jätte skönt men fy va stel jag har blit :P
Nu kommer det några bilder från Igår och idag :D










Fotograf: Diana :D










Fotograf: Stina och Jag :D









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?