Vilken dag!!
Publicerat den

Shit vilken dag det har varit! Det började med att jag låg och kollade på tv när jag hörde hur någon skrek utifrån så jag sprang ut ovh kollade och då såg jag pappa ligga nedanför stälningen. Han sa att han hade trillat ner för den. Grannarna kom och när Lena kom så sa hon att det är bara att ringa efter ambulansen. Tillslut kom mamma hem och ambulansen kom och dom åkte in till akuten. Henrik våran granne fick köra in oss för mamma kunde inte köra hon var i sånt tillstånd. Sen satt vi på akuten i typ 4timmar. Sen var det en som kom in och sa att han ska vara kvar överr natten. Då åkte vi sen hem, lagom när jag kom hem så gjorde jag mig i ordning för jag han inte göra någonting innan vi åkte. Sen åkte jag till Annie för vi skulle gå på bio. Vi kollade på Pirates of the caribbean i främmande vatten. Den va bra :) Så nu är jag ganska trött efter den här dagen. Jag orkade föresten inte att lägga upp nån bild på vad jag köpte igår och min kamera krånglar lite men lägger upp en bild i morron.


Bild från mandas fest :)



Amandusuna

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.



URL: http://amandusuna.blogstie.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?