Har verkligen inte orkat blogga!
Publicerat den

Ligger nu i soffan och har ont i huvudet, halsen, magen, förskyld och helt är helt dö i hela kroppen :( Så det blir att vara hemma i morron från skolan och det känns skit för vi skulle ju åks till Allé skolan och göra nånting och på torsda är det ju innebandynatten och den kommer jag säkert inte kunna vara  med på. Asså jag får panik på det här JAG VILL INTE VARA SJUK!!
Och så skulle jag och jessica åka till dekaltrycket för att hämta t-shirtarna  till innebandynatten. Men dom hade ju inte tryckt namnet på nån av t-shirtarna så lite sur man blir, men dom ska köra hem t-shirtarna till mig så vi får se när Jag eller nån kan dela ut dom. Men som sagt jag ska vara hemma i morron så jag ska försöka blogga lite ifall jag orkar :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?