Nu är Jag äntligen hemma eller inte??
Publicerat den

Ne, men Jag har varit hemma sen typ kl. 18 men Jag har kollat på tv och duschat. Men helgen har varit jätte bra och alla ungar asså snacka om att dom har energi. Men dom är ju hur gulliga som helst så man får väl stå ut hehe. Men nu kommer det i alla fall massa bilder :)


Hehe, Jag skulle sminka mig i går innan kalaset och det tog typ dubbelt så lång tid eftersom
Jag hade tre små hungar som bara "Vad är det här?" "Den här då?" "När ska du ha den här?"
"Nu ska Jag borsta ditt hår" Men men dom är ju så gulliga och det är ju tur det :)


Neo


Smila och Tuva hade springcyklar. Det har Jag aldrig sett förut. Hehe. Jag tyckte dom såg
jätte roliga ut :)




Tuva och Smila


Eric


Ellen och Neo


Neo, Smilaa, Ellen, Tuva och Eric













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?