Heeej :)
Publicerat den

Har inte haft lust att blogga och inte hunnit. Men i alla fall igår så hade vi det jätte roligt. Vi körde massa lekar och man garvade nästan ihjäl sig ibland :P Jag somnade typ halv fem i morrse och då hade redan Annie och Stina somnat Amanda, Diana och Jonna somnade lite senare hahaha man ganska tidigt :P Hahaha om nu fattar :P Idag så när alla hade åkte hem så städa Amanda och Jag hela huset hahah inte direkt lika kul men det måste göras. När vi sen satt och åt så kollade vi på Idol och ass garvade åt ingenting :P Snacka om att vi var trötta. När jag kom hem så hade Nathalie kommit. Och vi har typ varit ute cyklat , handlat, och haft det gött :) Men nu är Jag jätte trött och kommer säkert sova ganska länge :P Nu kommer det lite bilder från igår och kanske från idag :)


Vi hade tema rock :P


Så himmla gooo efterrätt :) Den heter potatiskaka men den har ingenting med potatis
att göra :P




















Så det vae i alla fall någta bilder :)





adam

jag vill ha frukost

turkisk frukost

pusssssssssssssssssssss

[email protected]

gbg-adem



URL: http://zeytinada.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?