Hemma :)
Publicerat den

Lagom när mamma och Jag kom hem från att vi hämtat vatten så åkte vi till Örebro. Vi åkte först till axfood och köpte massa godis och så, sen åkte vi och åt lite sen släppte vi av pappa vid hans jobb sen åkte vi till marieberg. Jag handlade bara tights och ett nagellack. Sen skulle Jag spela match och vi kom tjugo min innan matchen började... Och det var Jag som kollade helt fel på laget.se. Men men Jag han i alla fall. Vi spelade mot Sturehov och det gick inge bra vi förlorade med typ 5-0 eller nåt. Jag tappade räkningen :P Men nu har Nathalie precis åkt hem och Jag ska bara chilla lite framför tvn :)


Bild sen mamma och Jag var ute och hämtade vattenprover :)


Haha Mathilda, Jag och Nathalie tog massa roliga bilder i bilen :P




Aa tänkte lägga upp några fler men det var Nathalie som tog bilderna och det vart ganska
många suddiga :P






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?