Nu kommer alla bilder :)
Publicerat den

Hon som sjöng i dag på "rockgudstjänsten" var jätte duktig :) Men nu kommer alla bilder :)


Moa och Mickan


Minda



Jag, Minda, Mickan, Sigrid och några fler.

Samma här :P





Jessica, Jessica, Matilda, Mickan och några fler.


Berna, fotografen på dom flesta korten :)


Våran lilla maskot Göran salto eller vad han nu hette :P Och lilla Minda :)


Alla i laget Ida, Mickan, Emma, Sigrid, Alice, Vera, Amanda och Matilda.


Alla i laget när dom precis hade fått medaljerna :)


Och sen alla ledare också :) Alla var verkligen jätte duktiga och Jag hoppas att det 
kommer gå lika bra för det lilla laget när dom ska tävla :) 



william

fina bilder:D söt nalle maskot:D



SV; Naw tackar:D Så snällt sagt^^

Vad tycker du om mina "Shining Girl" foton som jag tog på min vän:D?



URL: http://cookieboy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?