6/9-2011
Publicerat den

Idag i skolan hade Amanda och Jag jour :) Så hade bara svenska, det var skönt :) Men gud vad långtråkigt det blev att sitta i matsalen och sen går runt lite och torka bord. Sen efter skolan följde Moa med mig hem för ikväll var det första gympa gången eller vad man ska säga :) Det var kul dom var jätte duktiga och Jag tror det kommer bli en rolig höst. Men Jag var aldrig med på stora gruppen kände att Jag inte ville för JAG ska ju åka i MORRON :) Men i alla fall har packat klart och ska sitta framför datorn nu kommer säkert inte kunna somna... En sak till har fixat två som kommer gäst blogga medans Jag är borta kanske tre st :) Så ni får fortsätta kolla bloggen :) Jag kommer skriva ett snabbt inlägg i morron innnan Jag åker men hejdå så länge :)



Jessica ♥

sv; jajaja.. men jag vill ju åka igen (aa) men glad för dig iaf! :) Inte borta läänge?! Två veckor! <3



URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?