Amanda här!
Publicerat den

Hejhej!

Madde är som sagt i Turkiet nu och jag är inte ett dugg avundsjuk ;)
Madde bad mig gästblogga undertiden hon var borta så då gör jag såklart.

Men bara så ni ska veta vem jag är så tänkte jag presentera mig lite, hihi.
Jag heter som sagt Amanda Harrysson, jag är 14 år men fyller 15.
Jag har gått samma klass med Madde nästan hela mitt liv :)
Jag bor i Askersund samma som Madde. Jag tränar då och då med att springa.
Min familj består av min mamma Anette, pappa Peter och min storebror Victor som är 18 bast, han har nyss alltså tagit studenten och han älskar jag grymt mycket, han är min förebild :)
Vi har en hund också, Tuva heter hon.

 Sen har jag en underbar pojkvän som jag delar dagarna mest med, Robin♥ Jag har sjukt underbara kompisar som jag umgås med. Jessica är min bästavän så hon umgås jag mest med. Men det jag gillar att göra är att vara med pojkvännen, va med kompisar, festa, åka på hockey(!!!!!)Hockey är så jävla grymt :D Ja, jag är tjej jag vet men vad är det för fel på att tjejer gillar hockey?? Inget! Hockey är det bästa! Jag håller på ett lag som heter Färjestad bk och det ligger i Karlstad så jag åker iallafall på hockey en gång i månaden. Jag har väldigt många kompisar runt hockeyn och sådär.

Jag går som sagt i 9a med Madde, klassen är helt awesome! I sommar går jag ut nian och om jag ska va ärlig så vet jag inte ett skit om vad jag ska gå på gymnasiet.

Nu vet ni säkert lite om mig :) annars är det bara att fråga här på Maddes blogg eller kommentera min blogg http://yesmanda.blogg.se men jag kommer ju blogga här då och då iallafall :)



två bilder på mig.




Jonna

Jag heter som sagt Amanda Harrysson, JAG ÄR 14 ÅR MEN FYLLER 15.

Smart?? Ohja! du måste nog färga håret brunt!! ;) <3



URL: http://jonnawaag.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?