Bilder från igår :)
Publicerat den

Tänkte bara säga vad vi har gjort idag :) Vi planerade lite men det gick  inte så jätta bra :P Vi satte oss och kollade på filmklipp och bloggade på våran blogg den kan ni hitta här. Sen gjorde vi inte så mycket mer, på kvällen åkte mamma, Jag, Mathilda och pappa ut till Farmor. Hon ville träffa oss innan vi åker till Turkiet och så klippte Jag gräset åt henne :) Dom har åkgräsklippare så det är faktiskt ganska kul att klippa gräset :P Kolla på skolkorten förut också har inte kunnat sett dom förnst nu så blev glad över att få se dom och Jag blev faktiskt nöjd med mig själv :) Ne nu ska Jag sluta skriva och lägga in bilder istället :)


Så här såg bordet ut igår kväll :P




















Bilder från våran första cykeltur, inte dom bästa bilderna direkt :P













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?