Super dålig bloggning..
Publicerat den

Jo, jag vet. Jag ska bli bättre jag lovar!
Tänkte berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagarna då jag inte har bloggat.
 
Torsdags var jag och min familj till Örebro och marieberg och handade en hel del :) Sen åkte vi till min farbror och firade honom och så hämtade vi hem Nathalie :)
 
Igår målade jag massor, var med Nathalie och så åkte jag och Jessica iväg till EFS sommarhem där vi hade en liten överraskningsfest för Magda. Hon flyttar nämligen till Lund om typ en vecka, hon ska gå gymnasiet där. Det var en jätte fin kväll med grillning, lekar och paket öppning, jätte mysigt! 
 
Idag så har jag varit i Katrineholm med Moa, Berna, Diana och Monika på en inspertionsdag kan man kalla det. Vi fick prova på olika danser bland annat street dance (super kul vare) och fått ideer till nya uppvärmningsövningar till när gymnastiken börjar igen. 
 
Nu ska jag kolla lite på os och sen sova. Men vi hörs i morron :) Puss
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?