Bildbomb!
Publicerat den

Nu kommer bildbomben som jag pratade om igår :) Beskrivning till varje bild står under bilden :)


Så här såg vårat hotellrum ut...


och badrummet :)


Ja, det var här vi var, i Mölndal :)


Lilla söta Berna :)


Ja, en här restaurangen tänkte vi att vi kunde äta kvällsmat på, så när vi hade gjort
oss i ordning för att gå dit och äta så när vi kom in där såg vi att det var en pub. Så vi
stod i dörröppningen för att bestämma vad vi skulle göra. Och alla killar där in sa liksom
kom in, och när vi gick blev dom jätte besvikna. Haha, så vi gick och åt på hotellet :)


Dom hade fullt av såna här slingor på gatorna på torget, det var jätte finnt :)






Det fanns ljusslingori nästan alla trän på torget :)


Så satt det en lien gubbe där också, så jag passade på att krama honom men det gjorde
inte Berna...


Hon satte sig på hans axlar :P




Det fanns en scen på torget också, så då hoppade jag upp där och låtsades sjunga och
då var det nån dam som gick förbi som började applodera åt mig, jag blev lite rädd först
men sen började jag garva :P


Lilla Jag :)


När vi var ute på kvällspromenad som var himmlen så himla fin :)


...


...


...


Torget på kvällen :)


Månen var jätte fin också :)


När klockan var halv sju hade vi redan varit på tågstationen i typ en och en halv timma :P


Precis bakom oss där vi satt och väntade på tåget så fanns det en restaurang som hade
hur många drickor som helst som ni kan se :P

Sen satt vi på tåget i typ två timmar men jag har tyvärr inga bilder därifrån :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?