Lite fakta om dagen :)
Publicerat den

Nu på morronen har jag tränat :) Jätte kul och jätte skönt, nu när jag har börjat träna ännu mer så vill man inte sluta :) Kommer ju bli värsta tränfreaken, hahaha nejdå :P Nu håller jag på att städa mitt rum, men tänkte ta en lite paus så jag kan blogga lite :) Jo, jag slingade ju håret igår men det märks typ inte men vill ni ha en blid ändå?? Om ni vill så kan jag lägga upp en :) Men tänkte i alla fall lägga upp bilder på vad som jag fick och köpte igår :)
Mobba mig inte för att jag har köpt vinter jacka och termobyxor för det har gått sönder och är för små så passa vi på när det var värsta rean :)








Termobyxorna- Staduim 199:-
Jackan- Stadium 399:-
Linnet- Gina 99:- (ej rean)
Träningsbyxorna- Gina 249:- (ej rean)



minda

ja lägg upp bild på det!:)<3



URL: http://mindaa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?