Sitter på tågstationen :)
Publicerat den

Sitter på tågstationen med Berna just nu och väntar på att vårt tåg ska gå om lite mer än två timmar :)

Det var en tant som satt bredvid oss förut och hon var helt översminkad och satt och lyssnade på musik i en sån där gammal cd spelare som man har hela skivor i, ni fattar vad jag menar för nån va?? Haha i alla fall det såg jätte roligt ut :P

Och förut kom det också en gubbe som stannade framför oss och han stod och kollade på mig och slickade sig på läpparna samtidigt, ganska läskigt :(

Men när Jag kommer hem, typ elva halv tolv så ska jag försöka lägga in alla bilder på datorn så ska ni få en riktig bild bomb, om det inte kommer idag så kommer den i morron :)

En sista sak i, morron ska jag slinga mitt hår :) Om det nu blir av.

Här kan ni få några bilder från helgen, men dom är ifrån mobilen :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?