Jag tycker så synd om dom!!
Publicerat den

Jag tycker så synd om dom barn som får lida så mycket som dom barnen på bilderna får göra. Jag tycker vi i dom rika länderna borde göra något åt saken, genom att bara skänka lite kläder, gamla leksaker som man inte använder eller skänka lite pengar så kan man göra en väldigt stor skillnad. Jag själv skänker en hel del gamla kläder och leksaker, hur gör ni? skänker ni några grejer till barn som har det jobbigt?
Jag tycker dom förtjänar ett bättre liv än så här! Så kom igen och hjälp dom. En
sak som vi inte tycker är så märkvärdig kan betyda jätte mycket för någon annan.



moa

åååh, jag tycker det är så hemskt!

Önskar att jag kunde göra mer, men när jag flyttar hemifrån och tjänar egna pengar så ska jag börja skänka varje månad. Skulle också vilja åka till något fattigare land och arbeta i en skola eller så :)



puss<3



URL: http://moaslillablogg.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?