Netto...
Publicerat den


Stina och jag åkte till netto typ i förr går för att prata med dom om vårat sommarjobb, för dom hade inte hört av sig om när vi skulle få jobba. Så när Stina och Jag kom upp dit för att prata med dom så får vi veta utav chefen att vi inte kommer få nåt sommar jobb där. Förra chefen skulle ha ringt mig och Stina och berätta för oss att vi inte får nåt jobb där, men istället struntade hon i det och vi har fått gått och väntat. Det som stör mig mest är att vi hade kunnat fixat ett nytt sommarjobb ifall dom bara hade sagt nåt till oss tidigare.
Anledingen till att vi inte får jobba där är pga. att dom måste minska med personal i butikerna och det är inte bara här i Askersund utan det är över hela Sverige. Asså jag fattar inte hur det kommer funka för det är ju redan väldigt lite personal som jobbar i butikerna. Men det är deras problem inte mitt!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?