Heej på er alla underbara läsare :)
Publicerat den

Sitteroch pluggar lite matte men det är såååååå tråkigt!! Så tänkte att jag kunde blogga lite, så nu gör jag det :)
Vet ute riktigt vad jag ska säga, men igår kväll så åkte i alla fall Stina, Jag och Diana moppe :D Sen sov dom kvar hos mig och vi hade det riktigt mysigt :)
Ja vill ni veta en sak?? Klart ni vill :) I morse när jag låg och sov hur gött som helst så börjar Stina peta mig i örat för hon sova i min säng bredvid mig och då vaknade jag givetvis till men somnade om igen och då petade hon i mitt öra igen och då kunde inte jag somna om igen :( Ja, och då tänkte vi göra det på Diana och hon bara ni rör inte mig haha jag blev jätte rädd för jag trodde hon sov :p Haha kanske inte så roligt för er attdu veta det här men nu vet ni i alla fall :)
Ska fortsätta plugga nu :(







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?