Sluta, sluta, sluta!!
Publicerat den

Man får höra så ofta alla personer som klagar på sina kroppar, "min rumpa är för stor", "mina lår är för tjocka", "jag vill ha smalare mage" och mycket mycket mera. Visst jag är inte nöjd med alla kroppsdelar på mig själv, men jag klagar inte hela tiden. Kroppen är född på ett viss sätt, lev med det! Man kan aldrig få den perfekta kroppen, för lagom du har den "perfekta" magen som du länge drömt om så kommer det fram nåt nytt ställe du vill klaga på och fixa till. Du är perfekt exakt som du är! Det finns alltid någon där ute som älskar dig för den du är. Du spara desutom massa energi på att inte gå runt och tänka på såna här saker hela tiden, njut av livet, man lever bara en gång. 
Jag ville bara få ur mig att du är perfekt precis som du är!






Magda<3

BRAAAA SAGT MADDE!!! :) <3



URL:


Jessica ♥

Brasagt !<3<3



URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?